Indholdet på denne side vedrører regeringen Mette Frederiksen II (2022-2026)
Sundhed tæt på dig
Indenrigs- og Sundhedsministeriet
Mette Frederiksen II (2022-2026)
Del med
Det nære sundhedsvæsen skal styrkes markant, og der skal uddannes flere læger, som skal fordeles bedre, så man overalt i Danmark kan få den nødvendige hjælp og behandling, når man bliver syg.